Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 27., csütörtök

Bábolnai gazdanapok

Hónap elején sikerült úgy intézni egy péntekemet, hogy meg tudtam látogatni Bábolnán a mezőgazdasági kiállítást. Sajnos csak villámlátogatásra tellett az időből, de jó volt látni a "forgatagot".
Ez a kiállítás főleg a gépesítésről szólt, képzeljétek el, hogy egy nagy mező tele van traktorokkal, kombájnokkal, stb. Állatokat nem vártam, de azért találtam lovakat.

Lóerőpótló. Ilyesmit el tudunk képzelni majd a tanyára.

És az igazi lovak... Shagya arab, nem tudok mit hozzáfűzni, aki ilyen állatokat lát, szerintem azonnal megszereti a lovakat.
Tengernyi gép.
Összefoglalva, kicsit kevés időt töltöttem el a kiállításon, persze nem a mi profilunkba vágott, de megérte, mert több érdekes dolgot is láttam. Vettem egy üveg finom bort, találtam szabadbeporzású kukoricákat, és végre sikerült letisztázni egy forgalmazóval személyesen, hogy milyen sátor lenne alkalmas a tanyasi terveimhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése