Összes oldalmegjelenítés

2015. december 17., csütörtök

Piacozás

Korábban is tervezgettük már, hogy termelünk valamit, és abból esetleg pénzünk is lesz, de valahogy ez eddig nem állt össze. Viszont idén nagyon sajnáltam volna a szép körtéket a cefrébe tenni, ezért fogtuk magunkat és némi almával bővítve a kínálatot, kiugrottunk a piacra. Voltak szép reményeim azt illetően, hogy jó áron a budapesti biopiacra viszem a a gyümölcsöt, de ott olyan szabály van, hogy akit nem a biokontroll tanúsít, az nem léphet be. Nem kicsit bosszankodtam a dolgon, mivel ez véleményem szerint tisztességtelen, és jó eséllyel a jogi szabályozásnak is ellent mond. DE sajnos azt kell mondanom, egyáltalán nem lepett meg. Pontosan ezért tart ott az ország, és később is ezért fogunk pontosan itt vagy még lejjebb tartani. Mindenki értse úgy, ahogy akarja...
Vidéken bio portékát, főleg a friss árút "pesti" áron eladni lehetetlen, sőt... Amikor a vevő kérdezett és kapott egy árat (én persze első körben körbefutottam, hogy másoknál mennyiazannyi), azonnal sokallta (a piac egyesek szerint az alkudozásról szól), amikor közöltem, hogy ez forintra annyi, mint a 100 méterre lévő üzletlánc gyümölcspultján található import, íztelen, és nembio körte, legyintett, majd odébbállt.
Az is igaz, hogy a trendi-tudatos anyukák és a kisnyugdíjasok aránya egészen ez utóbbiak javára erősen torzult, ami determinálta az elvárt árszintet, és a bio termék értékelését. Szerencsére a bodzabor kóstoltatás nagyon jól sikerült, mindenki megnyalta a szája szélét tőle. Jövőre tehát barikolunk és nagyüzemben! :)

A profi stand

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése