Összes oldalmegjelenítés

2012. május 10., csütörtök

A trágya ára

Az állataink a szamarak vezetésével rekord mennyiségű takarmány fogyasztottak el a télen. Természetesen ez azzal járt, hogy a trágya mennyisége is szinte szó szerint az egekbe szökött. Kitermelés után már látszott, hogy traktor nélkül szállíthatatlan. A kert minden létező részébe vittem trágyát, de így is rengeteg maradt. A jó érett kecskejuhszamár trágya igen jó anyag, de sajnos manapság nem kell senkinek. Ingyen se. Nagyon megörültem, amikor kiderült, hogy egy ismerős földje szélére ki lehet vinni 2 utcával odébb, ezért hívtam a traktoros kollégát, segítsen már ki. ez a kis kiruccanás 7000 forintomba került...
Összefoglalva: van állatod, eteted, pénz, lesz trágya, ki kell pakolni, nem kell a kutyának sem, pedig ingyen tápanyag, majd el kell szállíttatni jópénzért...
Nemértem én ezt...
azaz értem és szerintem ez ebben a formában kiakasztó
Bezzeg ha saját farmunk lesz :)

1 megjegyzés:

  1. Azért az tényleg szomorú, hogy ingyen se kell senkinek. Inkább megveszik a műtrágyát pénzért, ami ráadásul többet árt, mint használ...

    VálaszTörlés