Összes oldalmegjelenítés

2012. december 15., szombat

Farmlátogatás

Novemberben volt szerencsém részt venni egy szervezett farm túrán, ahol egy kecske, és egy juhtenyésztőt látogattunk meg, afféle bencsmárkolási célzattal. Őszintén szólva azt gondolom, hogy nem csak a pozitív tapasztalat a tapasztalat, mert bizony láttam olyanokat, amit én nem úgy csinálnék...
Ettől eltekintve nagyon hasznos túra volt. Mindig jó látni mások, hogyan boldogulnak egy olyan érában, ahova mi éppen betörni készülünk.

Kíváncsi Búr F1 (vagy ki tudja mennyi :D )

Láma a birkák között

1 megjegyzés:

  1. A rossz tapasztalat is hasznossá válhat. Lehet belőle tanulni.Mikor nyulakkal foglalkoztam, minden hol meg néztem a tenyészetet ahol lehetett.
    És olyankor örültem, és hasonlítottam a sajátomhoz. Mindig volt hasznos dolog, amit láttam. Vagy meg kell valamit valósítani, vagy vigyázni nehogy úgy csináljam. És lassan kialakul az emberben a kép, elképzelés, hogy mi a jó.
    Jó munkát, és szép karácsonyt kívánok!
    GGy.

    VálaszTörlés