Összes oldalmegjelenítés

2014. július 3., csütörtök

ÉÉÉÉs ami még kimaradt...

A memóriám nem tökéletes, így néhány lényegi információval még megspékelem az előző bejegyzést...
Áprilisban megérett az idő, hogy kitrágyázzam az istállót. Szerencsére sikerült segítséget hívni hozzá, így egy délután, meg egy kicsi elegendő idő volt erre. Csodálatos érett trágyát szedtünk ki, amit... most sem tudtam kinek elajándékozni, így ment a fasorba komposztálásra. Nem kevés mennyiségről van szó...
Vékony réteg - már attól féltem, hogy a kecskék kiugrálnak, a szamarak pedig egyszerűen csak átlépnek a kerítésen.
És hogy mi lesz belőle? Írtam már, hogy egy ágyást feljavítottam, nos az a tavalyi trágyából készült komposzt segítségével történt.
Elsőosztály
Talán pont a magas trágyaréteg miatt történt, hogy a kecskék rendszerint kilógtak napközben, amikor nem látom őket. Valószínű, hogy csak Füles a ludas a dologban, és ismét le lett rágva a szerencsétlen kis kajszi fa a karám mellett. Na erre bekerítettem, és szereztem egy tuti sebkezelőt. Azóta a kerítést már lebontották, és ismét megrágták szegény kis fát. Betonból fogok köré falat építeni...
Kecske survival
És idén is próbálkoztunk fiút hozni a kecskékhez, de jelen állás szerint már kicsúsztunk a szezonból. Béla ennek ellenére egy hónapot töltött nálunk, és jó kecskéhez méltóan el is kezdte lebontani az ólat, karámot.
Béla a suta bak, jobb képem nincs
Június elején sikerült megoldani a kaszáló lebálázását. Tele vagyunk kisbálával, irány a padlás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése