Összes oldalmegjelenítés

2014. július 15., kedd

EUs sünök

A korábbi bejegyzésekből kimaradt, hogy a szokásos sünik mellett egy kakukktojásra bukkantam néhány héttel ezelőtt, méghozzá egy európai sün családra. A mulcsnak szánt kupac alatt tanyázhattak, és először a fura hangjukra lettem figyelmes, ahogy hangosan "szimatoltak". aztán az könnyen lehet hogy az anya így hívta a kölyköket. Csak egy képet tudtam készíteni róluk, de a búvóhelyüket nem háborgattam, hátha ez segít. Sajnos két csemete elpusztult - nem valószínű, de lehet hogy a kutyák miatt. Vagy ők, vagy a szokásos lakók többször próbálkoztak a lúdtojások ellopásával, de ha jól számoltam, végül sosem jártak sikerrel, mert reggel mindig összeszedegettem az udvarban szétgurigatott tojásokat.
A Keleti sünhöz képes sötétebbek, és talán kisebbek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése