Összes oldalmegjelenítés

2011. január 22., szombat

Malacom van

Kaptatok már állatot ajándékba? És úgy, hogy nem számítottatok rá? Húsvétra nyuszi és szülinapra kutya nem számít. Hogy ezt tetézzem, ki kapott már állatot a kollégáitól ajándékba?Nem szivatásképpen, hanem komolyan...
Úgy gondolom viszonylag kevesen lennénk ebben a klubban. Nos, ahogy a címből már kitalálható, malacot kaptam. Szerencsére a buliba nem hozták el, mert azt az emberek egy része is nehezen viselte (fejfájásom köszöni megvan), valamint a pálinkaszag egy malac számára általában a közeli véget jelenti, így mindenki jobban járt. Ma viszont az ajándék malacot (jut eszembe, nem is néztem a fogát) megfejeltem egy másikkal, és hazahoztam őket, elkövetkezendő életük színhelyére. A kutyák érdeklődve fogadták a jövevényeket, Alma szokás szerint lefagyott a dobozok mellett. Első körben a mobil csirkeketrecbe kerültek, mivel méretre (8 hetes törpe malac) tökéletes választásnak tűnt.
BREAKING NEWS
A két malac megszökött! A kutyák este 8 körül furcsán ugattak, gondoltam, ki a fene jön ide ilyenkor. Hát a malacok! Ugyanis a meggyengült rögzítéseket kihasználva, szépen kibújtak a dróton, és a verandán sétálgattak. A kutyák szerencsére gyorsan le lettek fogva (meghát olyan szófogadóak), így sérülés nem történt, ellenben a következő fél órát azzal töltöttük, hogyan csalogassuk be a ketrecükbe a jószágokat. Nulla fokban tök sötétben elég izgalmas játék. Hogy minden tökéletes legyen, a kandúrunk is jött segíteni - roppant érdeklődő - így amikor már-már sikerrel jártunk, közbelépett és megugrasztotta a malacokat. Végül a jó öreg sütőtök trükk bevált, és a malacok újra bezárva röfögtek.
Rács mögött a sütőtökkel
Ettől eltekintve szerintem jól megleszünk. Büdösek, csámcsognak, túrnak mintha muszáj lenne, de hát ilyenek a disznók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése