Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 11., vasárnap

Sörözőmalac, majdnemláma, és a nyárias hétvége

Pénteken néhány kollégát meginvitáltam egy kis lecsófőzéses beszélgetésre. Végül éjfél után feküdtünk le. Másnap összeszedtem a kiürült sörösdobozokat (ma elvittük a szelektív gyűjtőbe), és bizony 3 félig volt. Gondoltam teszek egy próbát a kandisznóval, és odaöntöttem neki közel 1 liter sört. Figyeltem mi történik, de nem látszott, hogy különösebben ízlene neki, vagy a fejébe szállt volna, egyszóval kiderült, hogy a disznók nem  szeretik a sört ugyanakkor jól bírják az alkoholt.
Másik történés a 7végén egy új állatfaj beszerzésével kapcsolatos. Egy állatos újságban feltűnően olcsón hirdettek lámacsikókat, melyek beszerzésének gondolatával már korábban is eljátszottunk. Felhívtam hát a megadott telefonszámot. A tulaj nevetve közölte, hogy minimum a századik vagyok, de sajnos a megadott ár egy elírás, és valójában háromszor annyiért kínálja az állatokat. Ettől függetlenül elbeszélgettünk a lámákról, és ki tudja, talán hamarosan veszünk párat :)
Ez a hétvége igen klasszul melegre sikeredett, mindenki élvezte is az udvarban. A csacsik henteregtek, a kutyák és birkák hűsöltek. Remélem a jó idő még kitart, bár egy kis eső nem ártana. Az idén egy fokkal jobb lett a paradicsomunk, mint tavaly, öntözés nélkül is. Bízom benne, hogy a káposztákból is lesz pár használható.
Lazulás, álcázószínekkel, háttérben a szobakakas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése