Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 17., kedd

Elegem lett

Évek óta próbálkozom kislevelű hárs csemete beszerzésével. Sikertelenül. Somogyban autózva, egy esős napon, kinéztem egy fasort, ahol szépen hajtott a hársfa a gyökeréről. Nem kellett több, megálltam és ingben meg fényes lépőben nekiestem kiszedni a földből, amit lehetett.

Csomagtartóban az "áru".
Végül alig 10 perc alatt 9db többé kevésbé életképesnek tűnő, gyökeres csihatagot sikerült felszednem. Fülig sárosan, de elégedetten ültem vissza a kocsiba. A társaság nagy része a tanyán a tervezett kerítés vonalában találta meg új helyét. Majdnem tök sötétben ültettem el őket, így remélem az azóta is lehullott eső rásegített, mert nyakig érő gazban sötétben nem sikerült a nagykönyvben megírt faültetési módszert megvalósítani. A gyengécskéket otthon ültettem el, és próbálom pátyolgatni őket. Ha megmaradnak, néhány év múlva leendő méheink, és mi is élvezhetjük majd a hársfavirágot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése