Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 17., kedd

Szamártenyésztés

Szintén augusztusi téma volt a bőszénfai szamártenyésztő fórum. A program részét képezte a vadas farm megtekintése, amit mindenkinek csak ajánlani tudok. Nagyon igényes környezetben magas szintű szakmai munkával ismerkedtünk meg.

A fél-szelíd vaddisznók - nagyon felszaporodtak...

A kis kíváncsi

Fekete szamarak, szegények nem tehetnek róla, de nekem nem tetszenek.

Szamár-steak, ritka vendég az asztalon.

A gazdaság meglátogatása után jött az ebéd. Stílusosan szamárhúsból készült ételek kerültek az asztalra. Elárulhatom, hogy nekem ez volt az első alkalom, mikor szamár terméket kóstoltam. Nem volt rossz, bár a steak szamártól függetlenül sem az én műfajom. Állítólag marhahús árban, vagy olcsóbban lehet csak eladni, aminek többek között az az oka, hogy az átlagember fejében meg sem fordul, hogy a szamár húsát meg lehet enni. Pedig életmódjából adódóan igen értékes beltartalmú húsa van. Az ebédet követően jöttek az előadások, amik megerősítették, hogy mind húsa, mind teje értékes élelmiszer. A megfelelő takarmányozásról sikerült nekem is pár szót szólnom az érdeklődőkhöz. Szerintem nagyon fontos, hogy ezek az események megrendezésre kerülnek, még akkor is, ha legtöbbször a szamár csak, mint "melléktermék" jelenik meg a gazdaságokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése